Bentes Roterom

juni 12, 2010

Polkadots vokser ikke på trær

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 17:51

Jeg blir mer og mer glad i prikker, her er resultatet av en prikkete kveld:

Gammelt sengetøy vokser heller ikke på trær, så jeg var jammen heldig som fant disse på loppis. Billige var de også, bare 20 kroner.

Jeg er ganske fersk på dette med loppis, men en ting er jeg sikker på:

Neste gang jeg finner et servise fra Porsgrund porselen, middag, suppe og kaffe til 10 personer pluss serveringsdeler for 300 kroner, så RØSKER JEG DET TIL MEG, betaler og løper. Jeg går ikke ut for å tenke på det fordi han jeg deler hus med sier de er stygge….

Jeg ANGRER!

2 kommentarer »

  1. Så mye flott du lager! Ha en fortsatt fin helg!

    Kommentar av Hanne — juni 12, 2010 @ 21:55 | Svar

  2. Her var mykje fint.
    Einig med deg, prikkar er flott 🙂

    Kommentar av Ann Tove — juni 13, 2010 @ 14:01 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

