Bentes Roterom

oktober 25, 2011

Varm hals til vinteren

Filed under: Strikking — bentesroterom @ 11:28

Jeg hater å fryse, så jeg måtte ha noe godt og varmt rundt halsen.

Den første heter Eleanore Cowl:

Den andre er strikket i et supermykt garn fra garnstudio: Alpaca Boucle.

Jeg vet ikke om det er et nytt garn, for jeg har ikke fulgt så nøye med på garnfronten i det siste.

Dette er 3r 3vr strikket rundt, surres dobbelt rundt halsen. Det gikk med 100 myke gram.

Nå skal jeg strikke pulsvarmere i fin fra du store alpakka. Også det er et nytt garn for meg 🙂

1 kommentar »

  1. Så flott den er! Tenker den varmer godt.

    Kommentar av Havbris — oktober 26, 2011 @ 07:31 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

