Bentes Roterom

september 15, 2014

Teakfruen

Filed under: Uncategorized — bentesroterom @ 20:52

20140526_091927 20140526_091735 20140526_091659 20140508_152056Det er jaggu lenge siden jeg har vært her inne! Og lenge siden jeg har strikket eller sydd. Jeg har fått nye hobbyer.

Det går i renovering, gjenbruk og restaurering. Jeg har vært med på å rive ned leiligheter inn til skjelettet og bygd dem opp igjen. Jeg har vært rundt omkring og hentet gamle, stygge teakmøbler og fått dem til å se nye ut igjen.

De brune skjenkene mine og det brune spisebordet har blitt hvite med topper i drivved.

Jeg står i garasjen og bygger sekskantede hyller. Jeg lager mine egne lamper.

Når jeg skal kjøpe meg noe fint kjøper jeg kontursag, nye bits til drillen, gode malekoster osv osv.

Og jeg koser meg! Strikkegensere kan jeg jo kjøpe. Da får jeg prøve om de passer først også 🙂

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

